mikaela Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Noen som har erfaring med at de får økt utflod rett før mens. Leste et sted nemlig at hvis man er gravid så vil det ikke komme mye utflod rett før mens, men hvis det gjør det er det tegn på at slimhinnen holder på å nedbrytes og mensen kommer. Skal nemlig ha IKM om et par dager og har rett mye utflod, men håper jeg er gravid da jeg har en del symptomer. Noen som har peiling/erfaring????
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hos noen er mye utflod tegn på graviditet. Så det kan bety både spire og TR. Håper du er gravid. Masse lykke til!
mikaela Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Takk for svar:) Håper virkelig at det er en spire som har festet seg, men tør ikke håpe... Er det lenge siden du hadde SA? Jeg hadde en MA i OKT 2007 og har forsøkt siden da...
kei80 Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har økt utflod når jeg er gravid,alle gangene! mer enn før mens hvertfall. ..Venter på mens nå hadde ikm 15 men negative tester og ingen mens men utflod men ikke så mye som ved graviditet tilligere.
har4barn Skrevet 29. februar 2008 #6 Skrevet 29. februar 2008 Jeg vet at når jeg får utflod, så kommer mensen. de gangene jeg ikke har utflod i det hele tatt, så har jeg vært gravid. utfloden har kommet litt senere i sv.skapet. Vet at det kan være motsatt hos noen. Lykke til!
jåsjenta Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Da jeg var gravid så hadde jeg mye mer utflod enn ellers.
Hepsi Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Jeg testet postitivt i går, og har hatt noe mer utflod enn når jeg vanligvis venter på mensen. Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå