3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Vi bytter på, men han får et halvt glass om gangen bare, så det blir jo da 2 dager med samme maten...
Yrha Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Litt forskjellig, men introduserer bare en ny type glass i uka (ihvertfall hvis det er nye ingredienser). Bruker ellers mye hjemmelaget mat, så alt i alt blir det ganske variert, ja!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Hs sier det ikke er nødvendig å introduseremasse nye smaker før de er 10 - 12 mnd. Fram til da greier de seg lenge md å forholde seg til noen få smaker, melk, en type grøt, en type fruktmos og f.eks en type middag.
Ladybug~N&E Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 min på 6mnd bytter mellom 2 typer middagsglass, to typer grøt og mange typer fruktmoser. (bruker i grøten) middagsglassene er dem fra hipp med nudler og pasta penne så tror ikke de smaker så ulikt akkurat;) han spiser et helt glass til middag så vi bytter annenhver dag. skal prøve å introdusere et 3. glass snart. grøten han spiser er maisgrøt og hvetegrøt med fruktmos. jeg synes det er litt moro å introdusere nye smaker jeg da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå