våken_om_natta Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Mener da i de to-tre dagene etterpå... Hvordan føltes det, og hvor lenge varte det??
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Ikke så lenge etterpå, det sitter vel ikke så lenge i? Med mindre du har dytta innpå flere da.
våken_om_natta Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Det er broren min. Han ble nok dytta innpå flere ja, sammen med paralgin forte. Fikk det under et inngrep på sykehuset. To dager siden og han føler seg helt elendig...
WP-TLogPeanut Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Er det ikke litt med selve inngrepet og formen etterpå da? Tok endel Vival for noen år siden, men ble bare trøtt og slapp,ikke no uvel. Og virkninger pleier ikke sitte så lenge i.
våken_om_natta Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2008 Han sier han føler seg rastløs, nervøs og har litt angst-tendenser...
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Det er ikke at de har sluppet taket som gjør det da? Men jeg har ikke peil på bivirkinger...
WP-TLogPeanut Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Fra felleskatalogen Pasientutgave: Bivirkninger. Bivirkningene er avhengig av mengde legemiddel som tas. Eldre personer er mer følsomme. De vanligste bivirkningene som forekommer ved bruk av Vival er tretthet, søvnighet, muskelsvakhet og vanskeligheter med å samordne bevegelsene. Dette forsvinner gjerne ved fortsatt bruk eller redusert dose. Mindre vanlige bivirkninger er forvirring, opphisselse, nedstemthet og åndedrettsbesvær. Sjeldne bivirkninger er blodtrykksfall, hodepine, svimmelhet, problemer med å snakke, tåkesyn, munntørrhet, ufrivillig vannlating og forstoppelse. Meld fra til lege hvis bivirkningene blir plagsomme, eller hvis du får andre bivirkninger ved bruk av Vival enn dem som er nevnt over.
Miramor Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Halveringstiden er 20 - 50 timer på valium dvs at stoffet sitter lenge i kroppen.
våken_om_natta Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. februar 2008 Takker for svar. Jeg mener han har en slags pille-fyllesyke, og at det vil gå over. Håper i alle fall det. Han reagerer ofte på ulike medikamenter som jeg fint kan ta.
*ale* Skrevet 28. februar 2008 #10 Skrevet 28. februar 2008 Han har nok hang- over ja.. (vi kaller det det på jobb:)) Mange B- preparater gir det, ganske vanlig.. Bare å stå han av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå