Lykke <3 Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 kan jeg oppbevare melken på flaske i kjøleskapet og deretter varme den i en panne med varmt vann? Kanskje et dumt spørsmål, men vil nå bare være sikker Har prøvd å gi flaske idag, og det gikk strålende. Hvis jeg tenker å drikke et glass vin iløpet av helgen, ville dere prøvd å kun gi flaske forksempel i hele morgen- så er jeg sikker på at hun tar den??? Masse rare spørsmål, men setter pris på svar
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hei! Jada, du kan godt oppbevare flasken i kjøleskap og så varme den når du har bruk for den (innen 3-4 dager). Det du imidlertid IKKE må gjøre er å varme den i mikroen, men det visste du kanskje? Da kan viktige næringsstoffer gå tapt pga. den ujevne oppvarmingen. Ang. det å gi flaske før du skal ta et glass vin selv, ville jeg ikke gitt flaske en hel dag i forveien. Du har jo prøvd å gi henne flaske én gang og jeg kan ikke se noen grunn til at hun ikke skulle ville ha den neste gang. For øvrig kan du jo trygt amme igjen et par timer etter at du har tatt et glass vin, men da snakker vi også om bare ett... Håper dette var til hjelp! ;-D
Lykke <3 Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 Tusen takk for svar anonym Får se om det blir et glass vin eller om jeg bare dropper det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå