hegeno Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Jeg ble gravid etter første tur til Stork!! Har ikke brukt hormoner, men fulgte vanlig syklus. Hadde aldri trodd jeg skulle bli gravid første gang. Så får vi håpe det var et godt egg som blir sittende:) Og sånn samtidig må jeg skrive noe om disse billige testene. Brukte billige tester for å finne eggløsning i november, desember og januar uten å finne frem til eggløsningstidspunkt. Samtidig kjente jeg når jeg hadde eggløsning og så på temperaturen at jeg hadde. Brukte clear blue digital i februar og fant eggløsning uten problemer. Har også brukt noen av de rimelige graviditetstestene og fikk ikke noe utslag på at jeg var gravid på dem, men brukte clear blue digital i dag og fikk bekreftet at jeg var gravid. Så vel, for min del er billige tester dyrt fordi de er helt bortkastede;)
nelliej Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 gratulerer og krysser alle ti fingre for deg
Tjorven1 Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Gratulerer! Så flott! Jeg har akkurat samme erfaring som deg med billigtestene - så jenter styr unna de :-) Lykke til med den lille spiren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå