Gå til innhold

Barnehage i Drammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring m barnehager i Drm, fristen er snart og er usikker på hvor jeg skal søke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i Drammen da?

Det er jo en stor by.

Jeg har erfaring fra Konnerud.

Skrevet

Gå inn på nettet eller ring Bhg de tar imot besøk! Lettere å bestemme seg da kanskje..?

Skrevet

Sentrum.. Lurer på parktunet eller sørbyløkka.

Skrevet

Ja, kommer jo ann på hvor i Drammen?? Det eneste jeg har hørt er at Brannposten ikke er noe særlig, men det kan jo ha forandret seg. Har også en niese som går i Kniveåsen. Det er visst en fin barnehage, men veldig "rotete" på grunn av store avdelinger (14 barn på småbarnsavdeling, og 25 på 3-6), og at den er ganske ny og tydeligvis ikke har så mye rutiner...? Vet ikke helt.. Bacheparken på Øren er fin, har jobbet der et år, så kjenner en del av dem som jobber der nå, veldig mange flinke folk. Og Hendensrud har jeg hørt er veldig fin. Men det kommer jo ann på om du vil ha privat eller kommunal, vanlig eller familiebarnehage..? Nordby gård barnehage og Nordbylunden på Åskollen er visst også goddt likt, men vanskelig å få plass fordi så mange søker der.. Vi har søkt på de to, som andre og tredje valg etter en familie barnehage på Åskollen..

Jeg vet ikke om du kan stole på det jeg sier altså, har ingen barn i barnehage selv (enda) men har venner og bekjente som har fortalt om sine erfaringer. Er jo ikke sikkert andre opplever disse barnehagene sånn..

Hvilket område ønsker du plass i?

Skrevet

Vi bor i sentrum foreløpig, så dt er mest aktuellt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...