bøllefrøene Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 nå har vært ute, kjøpt kjeks,tørket frukt, rett i koppen, blader,vann flaske.. sykehuset her kommer jeg..Jeg er jo sulten hele tiden! ser litt ut som jeg skal flytte inn da. håper virkelig ikke jeg må gå skuffet og med stor mage hjem igjen, kjøpte to dresser i 44 og.. har vasket de nå, så da tørker de vel i løpet av natten. ble jo litt stressa når jeg ser hva folk har brukt av str.. jeg har jo nesten bare 56 nå er det taco.. nam nam
Sol med 2! Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Lykke til. Heier på deg slik at det blir to par skuddårstvillinger!! Venter spent på oppdatering....
sommerfuglene Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Så spennande, må vera litt rar følelse å vite at nå er tida her!! Krysser fingre og tær for at dei vil ut i morgon og at du får ein finfin opplevelse. Lykke til!!!!
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Hei Hei!! Jeg ønsker deg masse lykke til,håper det blir som forventet,skuddårsunger eller ei ,de er nå velkommen uansett når ) Kos deg,du får sikkert bruk for nyklærene.Åååå så godt med taco!nå fristet du meg:)) Jeg følger spent med fremover ,her er jo flere tvillingmødre som er klar for fødsel,Herregud så fort tia har gått;)) Lykke til,klem fra meg
moden mamma Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Lykke, lykke til!! Åhh... kjenner nesten jeg får litt frysninger.. Såå spennende! Tenk å snart sitte med sine to gull i hendene... Gleder meg til det er min tur - jeg har ikke ennå helt fått med meg at jeg har noen babyer i magen... men det kommer nok - om ikke... "in time - reality will hit me!!" Kjempekoselig om du får venninna di som var innom her om dagen på BIM til å "sladre" til oss.. vi føler jo at vi kjenner deg litt og er veldig spente på dine vegne! Go' klem fra oss oppi åsen
C-stine Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Så spennende altså!! HEIA HEIA HEIA HEIA!!! Krysser fingrene imorgen!! Har, som sagt før, stor tro på den 29!! Jeg oppdaterer dere imorgen på ettermiddagen! Lykke til!! Klem C
2 nøster Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Krysser fingre og tær for at du ikke kommer tilbake i morgen! Lykke til og kose deg masse!!! Klem
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Stort lykke til imorgen! Får virkelig håpe at du ikke blir sendt hjem igjen men snart har dine små hos deg. Føler at jeg også lengter veldig til det er min tur.... Skal krysse alt jeg har for at alt går bra! Stor klem
Pluttiplutt Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 håper du slipper å reise hjem igjen, og at fødselen er lett og flott:) lykke til:) gleder meg til å høre hvordan du har hatt det når du kommer hjem med barna dine:) stoooor klem:)
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 29. februar 2008 #11 Skrevet 29. februar 2008 Lykke til! Får håpe at når du går ut derifra så er det med de to små
phantomet Skrevet 29. februar 2008 #12 Skrevet 29. februar 2008 Lykke lykke til idag. Og håper at neste gang vi hører fra deg har du ungene dine rett ved siden av deg!! Klem klem
treengler:):):) Skrevet 29. februar 2008 #13 Skrevet 29. februar 2008 Vil ønske deg lykke til håpe det skjer nå :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå