maria isabell Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 føler meg som en dass...hater å være gravid om sommeren...er spinkel og tynn,med kulemage...ser helt snål ut i t - sjorter ol...denne gangen blir eg høygravid i sommer...dette er ikke et klageinnlegg...er overlykkelig over graviditeten,men føler meg ikke særlig pen...noen som vet om noen fiiine mamma klær til sommeren ?? butikk nær bergen? sist eg fødde var det februar og det var så ekstrent varmt,blir vel mere varmt i august/september...noen som har fødd på sommeren? tips?
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 er jo kjempemange fine butikker for gravide i bergen!!ligger en med kjempefine klær nær politistasjonen,der på baksiden, tror den heter mor å barn! å så er det en der i nærheten av H&M og perlehuset tror jeg det heter! kjempefine klær!
maria isabell Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 tusen takk:) det er jo mangen hogm i bergen,hvilken tenker du på? hvor er perlehuset? kan ikke kjøpe så vanvittig mangen og dyre klær,men har lyst på noen klær,det hjelper å pynte seg litt...
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 tenker på den h&m som ligger nerme kaia, ikke den inne på kjøpesenteret, så er det lissom oppover mot kinoen!du vet der den frisørsjappa save my day ligger?lissom nedover den gata!husker ikke navnet på gata, kan bare butikkene!hehe..sånn ca hvertfall! joggebukser å typens gensere var min garderobe sist jeg var gravid, så bestemte meg også for å shoppe litt for å se litt ut!hehe... da gikk jeg på disse butikkene, og h&m da! utrolig flinke til å hjelpe de som jobber i butikken! likte best den mor å barn da! men i dette svangerskapet skal jeg dolle meg opp i alle slags mamma klær!!har så mye å si for selvfølelsen å føle seg pen når kroppen forandrer seg til stor å blubb! hehe.. så sparer ikke på ei krone iforhold til dette denne gangen!! angrer bittert på at jeg skulle spare sist pga en bare skulle bruke klærne så kort tid!! synes en fortjener å skjemme seg selv litt bort når man går gravid!! så lykke til på shoppingen!!
maria isabell Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2008 sist var det vanskelig økonomisk,så kunne ikke kjøpe noe ekstra til meg selv...hadde svært lite penger og fullt annsvar for et liten baby...denne gangen er det annderliedes,så skal handle noen fiiine klær, skal ikke ta helt av da,men gleder meg...vet cirka ka butikk du mener ,save the day heter frisøren nå syntes det er kult navn:) tusen takk for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå