rapunzel Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Har vært på ultralyd i dag og fikk se og høre et bitte lite hjerte!Så kjekt!Er bare 7+2 på vei men veldig kjekt å se den lille inni der.Men i ettermiddag kom det noe blod(eller heller noe brunlig)ut.Har ike hatt noe sånt etter at jeg ble gravid.Kan det være pga ul eller går kanskje dette galt? Noen som har opplevd noe lignende?
hønetuppa ønsker barn Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg opplevde det samme da jeg gikk gravid, men jeg mistet. Så jeg er ikke et godt eksempel. Men har hørt at småbløsninger er vanlig. Så lenge det ikke rødt og mye er det nok ikke noe å bekymre seg for. Venninna mi har akuratt fått ei velskapt datter. Hun hadde spotting fra uke 6 -12 og det gikk bra :-) Ta kontakt med legen din dersom du er bekymret! Lykke til :-)
elma2006 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Hei. Viss du har hatt innvendig ul., så er det sikkert bare pga det at du blør. Sannsynligvis ikkr nor farlig - lykke til videre!
rapunzel Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2008 Tusen takk for svar!Kan bare ikke noe for at jeg blir så nervøs.Har ventet så lenge på dette at det hadde vært kjipt hvis det går galt nå.
LilleVackreAnna Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Skjønner at du blir bekymra, har sjøl vært plaga med småblødninger og brun utflod. Men jeg er nesten helt siker på at du kan skylde på UL. Det er så lite som skal til for at man blør litt når man er gravid. Husk at når du har sett hjerteaktivitet går det bra i over 90% av tilfellene!!
rapunzel Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 Ja det har jeg også hørt,men når den tvilen først kommer er det ikke lett å bli helt kvitt den.Men begynner å slappe litt bedre av nå,har ikke kommet noe særlig mer nå. Hvordan går det med deg da,LilleVackreAnna,hvor langt er du kommet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå