Gå til innhold

Noen som var på visning i Rollandslia 127 for ca. ett år siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi endte opp med å kjøpe dette huset, og har hatt store problemer med både megleren som solgte det til oss, og selger som har løyet om vesentlige ting. Så vi er nå oppi en eierskifteforsikringssak som har pågått i evigheter.

Megler har fått hukommelsestap og vil ikke stå inne for forsikringer han har gitt oss ved visning, som omhandler badet. Vi ble fortalt at badet var i sin skjønneste orden, og at det hadde blitt lagt membran da badet ble pusset opp i 2000. Vi har vært i kontakt med et annet par som også la inn bud, de fikk samme informasjon som oss. Vel, hele badet må rives og lages på nytt, det er 32 år gammelt og ikke 7, slik vi fikk beskjed om.

Nå er det ingen membran på dette badet, men advokatene i eierskifteforsikringsselskapet mener vi ikke hadde grunn til å tro noe annet. Megler nekter plent å skrive under på noe som helst, og tydeligvis vil ikke eierskifteforsikringsselskapet godta at vi bare har to vitner.

Så hvis du var tilstede på denne visningen, vær så snill og ta kontakt med meg, på [email protected]

Fortsetter under...

Skrevet

...eller som kjenner noen som har vært og sett på rekkehus her for ett år siden.....flott om dere i så fall hører med dem. Er i Åsane i Bergen.

Skrevet

Men står det i prospektet at badet var pussa opp i 2000 til ny standar el noko?? Pleier å formulere seg slik. El om det står at det er lagt membran......... Er kinkige greier det der.......bad er ikkje det billigaste ein gjer.....

Har tenkt å ta badet her og lurar på å bytte platene på veggen, kjem til å legge membran da men eg tenkte at eg skulle få rørleggeren, min far, til å gå god for det som blir gjort der. Evt ta bilder av det før, under og etter slik at folk ser kva som er gjort der. Me har ikkje tenkt å bu her til me blir gammle, bare til eg er ferdig med skulen og har fått meg jobb. Så da er det greit å ha det dokumentert til me evt skal selge.......

Skrevet

Vi var ikke på visningen, men kunne lett vært det....Vi titter i omtrent samme område nå.....

Må bare ønske lykke til og håper virkelig det ordner seg, og at selger får seg en skikkelig smekk, går ikke ann å lyge om sånne ting!!!

Skrevet

Det badet skulle jeg likt å se bilder av, for hvis det var pusset opp i 2000, så måtte det ha vært perfekt, og at dere ikke så det det synes jeg er rart.

Skrevet

hvis man ikke har kjøper forsikring hva skjer da???Vi kjøpte for en del år tilbake,og nå er det store problemer her,mest sannsynligvis fått sopp,må v ta den utgiften selv???

Annonse

Skrevet

Herregud for ett styr...Vi har fått masse sorte prikker i stuen,runde..Noen som vet hva dette kan være???

Skrevet

vi kjøpte for 2 år siden,huset er kjempegammelt...huset har ikke vært renovert noe sårlig,trordet eneste er kledningen ute.Vi har jo pusset opp,men ikke noe mer enn det,har lyst å grine her jeg sitter...

Skrevet

Det kan være mugg.

Kjøp kraftvask og mugg-/algedreper. Vask en runde med kraftvasken og tre omganger med muggdrep ... det tar forhåpentligvis kverken på det! Det kan kjøpes i malerforretninger :-)

Skrevet

Å det skal jeg kjøpe,hvor kan jeg få fatt på det??? Tar det knekken på tapet???

Skrevet

Fås kjøpt i forretninger som selger malingsutstyr i hvertfall.

Hvorvidt det kan brukes på tapet vet jeg ikke ... jeg har kun brukt det på malt mur.

Skrevet

Står ingenting på flaskene om at det ikke kan brukes på tapet.

Det er Jotun Kraftvask og Jotun Sopp- og algedreper.

Annonse

Skrevet

Kødder du???????

Er SÅ glad vi ikke endte opp der da=S *shit*

Skrevet

Akkurat det jeg ville ha! Og hva var det jeg likte så godt?? Jo, badet..

Så jo helt kanon ut jo....

Skrevet

For noe dritt! Vi har akkurat solgt leiligheten vår og vi var dønn ærlig om alt av feil og mangler, så vi skulle slippe å få svi senere.skjønner ikke at folk klarer å lure andre sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...