Gå til innhold

kromosomprøver, er det noe alle tar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke tatt det, har hatt 4 forsøk. 3 negative og 1 positivt (men blindt egg).

Ingen av de befruktede eggene vil utvikle seg noe særlig lenger enn 3 dager.. Kan det være kromosomene?

Kan de se på de prøvene om vi "matcher" genetisk? Har jo hørt om de som ikke får barn sammen, men etterpå får barn på hver sin kant..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke tatt...

Skrevet

Jeg trodde dette var lovpålagt i det offentlige, det var det de sa til oss ihvertfall...

Skrevet

Heisann!

Tror det er nødvendig å ta kromosomprøver ved icsi. Dette er pga at hvis mannen har nedsatt kvalitet kan dette bety at det er noe med kromosomene! Venter selv på icsi og har tatt kromosomprøver for 3 uker siden. Iflg sykehuset kan disse prøvene vise om vi er bærere av sykdommer ( hvilket visstnok alle er!!!), men om vi er bærere av den samme sykdommen er det jo uheldig da!

Skrevet

Hei !

Har hatt 4 ivf (denne gang ble det klaff:) )

Etter 3 gang måtte jeg "tvinge " de til å ta kromosom test på oss ,for det var ingen selvfølge der. De fant heldigvis ingenting.

"Tvang" de og til å ta en sånn blodprøve for å se om vi " matchet" sammen...men det var en annen blod prøve. (vi passet sammen også :) )

Legen syntes sikkert jeg var litt for engstelig,men etter alle nedturer vil man prøve å finne ut av det. Var klar for egg/sperm donasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...