Gå til innhold

Jippii- gravid!! Hvor lenge forsøkte dere før det ble full klaff?

Anbefalte innlegg

Er så utrolig lykkelig og glad for tida, vi ble gravide på første forsøk=)!! Kan nesten ikke fatte det enda, er 5+5 idag...Både foreldrene mine og min samboers foreldre måtte slite i flere år før spiren satt, så jeg er så utrolig takknemlig for at ikke vi har dette problemet vi også..=) Hvor lenge forsøkte dere før huleboeren flyttet inn??

Fortsetter under...

Så arti- gratulerer:o) Vi ble også gravid på førse forsøk og er kjempeglad for at det gikk så fort, selv om det er litt uventet... Er nå 8 + 2 og i kjempefin form. Dette er så spennende... Når har du termin?

Termin 27.oktober ca.. Du da? Nyter å være gravid, gleder oss så utrolig mye til å bli foreldre!! Krysser alle fingre og tær for at vi ikke mister vårt lille riskorn=)

Annonse

Har en gutt fra før av. Ble gravid med han på 1 forsøk. Hadde en spontanabort i sommer i uke 7. Ble også da gravid på 1 forsøk. Er nå gravid i uke 7 + 6 på 1 forsøk. Så tror jeg og blir lett gravid. Mamma og pappa ventet 5 år på at di skule bli gravide med meg...Det må ha vært tungt

Har to barn fra før som jeg ble gravid med på første forsøk. Så mistet jeg en i sommer som jeg også ble gravid med på første forsøk, og så tok det nå 5-6 måneder før det satte seg fast en liten spire igjen:)

Annonse

Sluttet på p-pillen i oktober 07, ble gravid i desember, men mista like etter jeg oppdaget at jeg var gravid (i januar), og akkurat en mpned senere oppdaget jeg at jeg var gravid igjen. Var vel egentlig først etter at jeg oppdaget at jeg var gravid og mistet, at vi virkelig begynte å prøve. Så på en måte ble det jo klaff på første forsøk.

Gratulerer, gratulerer! :D

Satt på første forsøk her også, ble nesten sjokkert, for trodde virkelig ikke det skulle være så enkelt, spesielt ikke etter å ha gått på pilla i nesten ni år :)

Fikk jenta vår som nå er 8 år på første forsøk.Begynte å prøve på søsken da hun var 2,men ingenting skjedde.Så vi har nå prøvd med og uten hjelp i 6 år.Men er nå gravid i uke 8,det klaffet jammen på fjerde ivf forsøk!!!!!!!

oi! så mange som ble gravide på første forsøk da!

det er jo fantastisk!

Selv har vi prøvd i halvannet år, noe som var veldig slitsomt, men nå er jeg 10 uker på vei og overlykkelig!!

Første spire og termin 8.okt.

• 2 uker senere...

Ble gravid på første "skikkelige" forsøk. Dvs. da jeg fulgte godt med på EL. Var "klar" for å bli gravid et par mnd. før det, men da tenkte vi ikke så mye... nyttet å planlegge litt... :-)

Vi prøvde først et år etter å ha sluttet på pillen. Da det ikke skjedde noe kontaktet eg lege, og etter en liten stund fikk eg beskjed om at eg hadde PCOS. Ble henvist til Kvinneklinikken der eg ble fulgt opp i et halvt år, gikk i denne perioden på tre enkle Pergotime kurer.

Testet positivt for 5 uker siden, og er nå 10 uker + noen dager på vei... :) Med tvillinger! Ikke uvanlig med Pergotime det nei...

Gleder oss til nurkene kommer! Krysser fingrene for at alt skal gå bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...