Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, skal i gang med IVF på Nordica midt april, noen som vet om man kan gå opp i vekt pga de hormonene man blir satt på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Individuelt. Vi reagerer ulikt på bivirkninger og vanskelig å vite før man er igang. Det beste er å leve så sunt som mulig i hormon-perioden og håpe på få bivirkninger. Felleskatalogen beskriver bivirkn til de enkelte preparatene.

Skrevet

Har du tenkt til å bli gravid må du uansett regne med å gå opp i vekt er jeg redd ;-) Ikke det at jeg heller liker å legge på meg.

Skrevet

Hei, jeg er også i gang med IVF/ICSI og skal til Nordica i neste uke for egguttak og innsetting. Nå er jeg på hormonbehandling i 6 dager (alt sammen 12 dager) og gikk ikke opp i vekt. Har egentlig ingen bivirkninger i det hele tatt og ingen ekstra stor matlyst. Hos meg er det lett å legge på meg dessverre...:-(( Men dette er sikkert invividuelt.

Masse lykke til !!!

Skrevet

Tusen takk for svar:-)...vet jo det at jeg går opp i vekt når jeg er gravid;-)....men vil jo helst at det ikke skjer før jeg er det:-)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg gikk opp mellom 15 og 20 kilo på mine forsøk. 2 IVF og 1 fryseforsøk hadde jeg.

Ikke kult, men verdt det så lenge spira satt til slutt synes jeg :-)

Skrevet

Om man går opp i vekt er som de andre skriver veldig individuelt.

Jeg har gått gjennom et ordinært forsøk og to fryseforsøk uten å legge på meg noe som helst.

Er i utgangspunktet slank og prøvde å være flink til å spise sunt og trene hele perioden, men er ingen helsefrik :) Hadde heller ingen bivirkninger av medisinene.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...