tommine Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hvordan skal jeg kunne avvenne min 7 mnd gammel datter med pupp på natten? Gir henne grøt kl 19 om kvelden og legger henne i 1930 tida. Våkner da i 22- 23 tida og får pupp samtidig som jeg også legger meg. Men så har vi det gående hele natta lang. Hun våkner hver 1-2 timer og skal enten ha smokken eller pupp før vi står opp i 06 tiden. Hun har vært helt umulig om natta siden dag en. Er helt utslitt og orker snart ikke mer! Hvordan skal jeg få henne til å sove hele natten uten å gi henne pupp? Hun har sengen sin inntil min seng.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Dette hørtes kjent ut! Datra vår er 7,5 mnd og vi har hatt det sånn noen måneder. I forgårs bestemte vi oss for å ta opp kampen, både hun og jeg blir så slitne av dette. Nå har vi lagt henne på eget rom, og så tar pappan henne når hun våkner. Hun blir IKKE blid! Holdt det gående (var våken, gråt ikke hele tiden, men mye) i 2 timer i går natt og 1 time i natt. Men jeg tror det må til. Vet ikke hvordan man skal få det til uten at det blir litt protester. Men pappan er jo der og gir vann og trøster og koser.
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 De bør få 3 måltider med fast føde på dagtid, før de avvennes pupp om natta. Men babyen kan sikkert klare seg med bare 2 måltider om natta, ikke annenhver time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå