Meg_og_baby Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Hei, tiden er inne for å søke barnehageplass.. Jeg må søke elektronisk, men det står jo ingenting om pris ol.. Og hva er forskjell på kommunale og private barnehager??? Er private dyrere? Håper noen kan hjelpe
**Frøken84** Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 hei hei. nå er jeg ingen barnehage ekspert men.. prisen på barnehager ligger på 2500 ca tror ikke det har så mye å si om det er privat el komm... iallefall her i området;0)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Det er maks pris på barnehage, den er per idag på kroner 2330,-. De fleste barnehager tar også kostpenger, noen barnehager tar seg betalt for bleier mens de fleste barnehagene jeg vet om krever at du har med bleiene selv. Hos oss er kostpengene på 250,- per mnd slik at totalen blir 2580,-. Private barnehager har ikke lov til å ta mer enn maksprisen, så prisen er den samme uansett kommunal eller privat, men kostpengene varierer som sagt.
sydilla Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 max pris er 2330 pr mnd i 11 mnd eller 2136 pr mnd i 12 mnd. I tillegg kan de ta inn matpenger. I noen barnehager kan foreldreråd ha vedtatt høyere betaling for å få hjulene til å gå rundt. Dette skjer helst i privatebarnehager har jeg inntrykk av. Mange barnehager har egne nettsider hvor det står info om pris ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå