Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Har dere prøvd den bamsen fra Babyshop som gir fosterlyder? Jenta vår sovner ved puppen, men våkner hver gang jeg legger henne fra meg. Og vips var hun lys våken og ikke vil sove. Hun har derfor sovet i vår seng siden hun ble født for 3 uker siden, men i går bestemte jeg meg for at hun fra nå av skal sove i egen seng (men på soverommet vårt). Hun skrek og skrek helt til vi satte på bamsen. Helt utrolig, men hun sovnet faktisk etter 5 minutter. Anbefales for de som sliter med det samme! (Den er litt dyr, rundt 500 kr, men er virkelig verdt det!) Støvsugeren gjør forresten samme nytta på dagtid
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Her i huset tyr vi til kjøkkenviften eller hårføneren når han er som verst. Hårføneren er genial, kan ta han med meg på badet og hver gang han blir litt urolig setter jeg den på i noen sekunder. Gir meg faktisk mulighet til å ordne meg
Labambie Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jepp,vi har også denne bamsen! Den har jo en sånn genial funksjon at den settes i gang av seg selv ved bevegelse noe som er genialt når baby våkner og begynner røre på seg. Da begynner den igjen. Jeg for min del er DRITTLEI den bamsen,og gleder meg til den skal vekk. Hehe! Men det er vel kanskje sånn det er. Helsesøster sa også at tørketrommel også funka.. Men fin den bamsen! Husker jeg leste om den før jeg fødte,og den jo brukt i sykehus og greier i USA.. Me like!
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 hvilke lyder er det snakk om? fosterlyder sier du... men hva menes med det? er det blanding av de flest lyder fra tiden inni magen? vår lille får flaske men sovner når det skal rapes, men våkner med en gang vi legger henne ned i senga og begynner å kave med hele kroppen og våkner! Hun sover i samme seng som oss og er 3 uker i morgen... vil gjerne ha senga vår for oss selv snart!!
Labambie Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Høres akkurat ut som da jordmora satte doppleren på magen din for å høre på hjertelyden! Forsøket verdt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå