Gjest Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Da jeg begynte å få kviser, opplevde jeg at mange skremte vettet at meg med det og skulle gjøre det til noe veldig skummelt noe. Da jeg begynte å få kviser så ble jeg skremt av at jeg skulle helst aldri røre kvisene mine i det hele tatt, klemte jeg de ut fikk jeg arr for livet og hvis jeg tok på de så kunne det smitte. Jeg skulle helst aldri forsøke å skjule kvisene, fordi da fikk jeg bare mer og mer kviser. Det var helt forferdelig skjebne jeg gikk i møte. Jeg ble vettskremt den gangen jeg begynte å få kviser pga. alle skrekkadvarslene om kviser. Etter hvert som jeg ble eldre ga jeg F i det hele. Jeg bare klemte ut etter behov og jeg tok på dekkstift og pudder og skjulte hissige kviser. Jeg kan ikke si jeg har merket at det har skadet huden min. Så voksne har hatt det med å skremme barn og ungdom veldig når de begynner å få kviser. At det smitter tror jeg ikke noe på, og at det er så lett å få arr for livet er sterkt overdrevet. Så hvorfor skal voksne skremme så veldig barn og ungdom som begynner å få kviser??
Blomsterenglene Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Arr kan man få av å klemme kviser da.. Har selv et par. Mendem er små.. Men er unødvendig å skremme barna/ungdommen hvertfall. Jeg ble selv aldri skremt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå