Gå til innhold

Hvor mange vogner over hvor lang tid har dere hatt? u/t

Anbefalte innlegg

Jeg dømmer ingen, men urer på hvorfor så mange her inne bytter vogn så ofte? Vi kjøpte en Teutonia mistral da datteren vår ble født. Hun er nå 8 mnd og jeg har ikke tenkt tanken engang på å bytte den ut. Ble nesten sjokkert da jeg leste disse innleggene. Er det virkelig mulig å bytte vogn nesten hver måned?

Jeg er kjempefornøyd med vogna vår, og anbefaler den til alle som er på leting etter en god vogn som man ikke trenger å bytte ut etter noen uker. Mulig dere bytter fordi det stadig kommer nye vogner på markedet, men det må da være slitsomt å konstant være på leting etter en ny vogn? Jeg bare lurer :o)

Fortsetter under...

Det er vel fordi vi er misfornøyde med den vi har, uheldig med vogn valget rett og slett. Heldig du som var heldig! Jeg leter også etter en vogn som jeg er så fornøyd med at jeg kan anbefale den til andre ;-).

for min del har jeg vært uheldig med mange ødelagte vogner på flyet.....

og simo og quinny var jeg veldig uheldig med for dette er ikke vogner jeg likte noe særlig.

jeg syns jo det er litt gøy å kikke på vogner jeg da, så slitsomt er det ikke :)

Nå har jeg 6 vogner. Min sønn er 3,5 år og in datter er 1,5år.

Simo kombi vogn sort 2004mod

Rød Quinny vogn med sort baby bag 2005mod + 2006 mod

Simo dypvogn marineblå 2006mod

Paraply trille 2005 mod

Brio trille 2008mod

Oth søskenvogn med bagger 2006mod

Jeg er vogn på jernen sier min mann, har nå lyst på enda en ny!! Farlig greier

Her i gården har jeg holdt fast med min gode simo combi 01 modell til ungene var ca 9 mnd, så har jeg byttet ut med en lettere vogn. 1 mann hadde vi en carena vogn til, men ikke fornøyd- solgt. Til 2 mann kjøpte vil en simo 123 trille. Følte den var like tung som combien- solgt. Nå er prinsessa vår snart 9 mnd, og jeg sikler sååå på en OTH vogn. Har lyst på en trehjuling, så det blir vel invistert i det snart.

Men simo combien tror jeg ikke jeg har lyst til å selge, bedre vogn finnes ikke tror jeg ;-) Tror jeg hadde begynt å grine viss vi hadde kvitta oss med den hehe...tross alt en vogn som mine tre barn har brukt, så det ligger en go famile historie i den. :-)

Har 3 elendige paraplytriller som havner på fyllinga snart! 1er kjøpt selv (lite barn som ikke orka å gå mer i by, og vi hadde ikke vogn med oss) nr 2 er arvegods og nr 3 vant jeg i en konkurranse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...