Gå til innhold

Pampers baby dry vs pampers active fit??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker pampers new baby 3 nå for 4-7 kg, men hvilken skal jeg velge når hun er over 7 kg? Vet det finnes både active fit og baby dry, men hva anbefaler dere??

Fra 7 kg...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stod på butikken i dag og grublet på det samme. Endte opp med en pakke av hver. Tenkte Baby dry kunne passe om natta og Active fit om dagen.

Skrevet

Da jeg brukte engangs, brukte jeg active fit. Kjøpte Baby dry en gang, men det ble motsatt... baby very very wet!!! Lakk som bare det.

• 3 uker senere...
Skrevet

Active fit har vunnet best i test på tv 2 hjelper deg nå!!

Det jeg liker med den er at den har elastiske bånd, sånn at den ikke strammer for mye når babyen sitter.

Baby dry synes jeg virker som om at den sitter litt dårlig på pga den faste linningen:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Avtive fit har samme nettinglag som nyfødtbleiene, selv om de ikke markedsføres med dette. Det har ikke baby dry. Så hvis du fullammer og babyen har rennende morsmeklbæsj er active fit tingen etter at poden vokser ut av nyfødtbleiene. Baby dry og andre bleier med helt glatt overflate er som regel fine til tiss og fast avføring, men barn som får mest morsmelk i kosten har løsere mage og active fit takler dette supert uten lekkasjer. I tillegg er den mye tynnere enn baby dry og mange liberobleier. Active fit er favoritten her, ja..

• 4 uker senere...
Skrevet

Baby dry lukter det tiss av. Det gjør det ikke av activ fit

Skrevet

Gutten vår tissa igjennom veldig mye som liten.... ingenting funka liksom... Men så ble jeg tipsa om baby dry. Det er vel de verste bleien jeg prøvde. Han tissa gjennom mye og de lukta veldig ekkelt!!

Jeg gikk tilbake til active fit. De ble best med hensyn til bløt bæsj (høyere liv enn libero) og det å tisse gjennom. Heldigvis gikk tissinga over etterhvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...