Gå til innhold

Har endelig kjøpt vogn!!!

Anbefalte innlegg

Jeej...

Vi er kjempefornøyde. Fremdeles en mnd til termin, men vi kjører litt rundt med den i leiligheten :)

Vi fikk vogn av min kjæres foreldre, og valgte Stokke explory. Vet det er mange her som ikke liker den, men vi er super fornøyde allerede.

Men jeg vet ikke helt hva vi skal ha oppi den i slutten av mars? Dunpose? Eller trenger vi en litt tynnere pose? Dyne blir vel litt i tynneste laget...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136993125-har-endelig-kj%C3%B8pt-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med vogn! :o) Det viktigste er at dere er fornøyde med den! ;o)

Hva du skal ha oppi spørs vel litt hvor dere bor, og om dere skal ha vogna mye ute på turer osv.

Jeg fikk førstemann i slutten av februar i fjor og bor i innlandet med snø/kulde, så vi brukte voksipose eller tjukk dundyne med ullteppe, samt pakka ungen inn i fleecedress. Synes det var greit å bruke flere lag, da var det lettere å variere etter temperatur/værforhold.

Det er viktig at babyen ikke pakkes inn i altfor varmt tøy osv, da de fleste små blir fortere overoppheta enn kalde. De har en annen "termostat" på kroppen sin enn voksne, samtidig som de ikke beveger like mye på seg når de er så små. Så det er ikke bare bare å finne ut hva som er best - finnes vel knapt noen fasit.

Lykke til, det viktigste er å bruke sunn fornuft og magefølelsen! :o)

Gratulerer med vogn =) Så bra at du er fornøyd med den!

I slutten av mars ville jeg gått for lammeskinn i bunn, dyne og ullteppe. Et ekstra teppe om det blir skikkelig kaldt.

Er vel kanskje ikke vits i å kjøpe en dyr dunpose du bare kan bruke 2-3 mnd max. Og når du skal over i sportsvognen så må du vel ha den stokkeposen, går vel ikke med vanlig pose i den (pga av den stanga)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...