Lady lovely locks Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Ingen forslag? Føler ikke Helmer passer, men takk for forslaget. Har tenkt på: Oliver Anton Hellik Linus Otilie Ullrikke Hermine Serianna Lynne
Vipsenmamma Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Hm - jeg likte bare Ulrikke. Hva med Arthur Holger Lavrans Synne Ingelin Pernille
Vannmann35 Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Lyder var et tøft navn :-) Av dine navn liker jeg Anton og Otilie godt :-) Andre forslag er: Alfred Laurits Sofus Jeppe Jesper Silas Otilia Serine Nynne Clara Laura Lycke
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Jeg synes Oliver, Otilie og Ulrikke var de beste forslagene. Anton er ok. Men de andre navnene synes jeg ikke var noe fine, desverre. Hva med: Vetle Laurits Lasse Levi Brage Lianna Elvine Sofia Lovise Hva syns du om dem? Fine eller helt utenkelig? :-)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Hugo, Anton, Emrik Otilie, Serine, Helmine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå