*mamma*til*markus* Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Er på besøk fra 0-1 i håp om å få mer respons her hos dere:) Driver og leter etter en sportsvogn til gutten min på 10 mnd. Har funnet en kjempe fin og utrolig billig en, som jeg må da kjøpe på nett.. Men det står ikke noe om ryggen kan legges helt ned, noe jeg gjerne vil ha.. Noen som har erfaring med denne vognen? BASSON ALBA?? Står også at"liggemål er 88cm" Hva betyr dette??
shanty73 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Liggemål betyr lengden på innermålet når ryggen er lagt ned. altså kan den legges ned... Finnes en del sportsvogner med lengre liggemål enn dette.
*mamma*til*markus* Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 Takk for det.. ville du anbefalt denne vognen til en gutt på 10 mnd som er 74 lang?
shanty73 Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Hm... tror jeg hadde valgt en med større liggelengde... Vil jo trenge å sove i denne vognen en stund. tror de fleste andre merker har lengre liggemål faktisk bortsett fra Quinny som også har litt kort liggelengde. Jeg selv har nå en Teutonia timmy.. som er en sportsvogn/trille med liggelengde på 94cm...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Nye timmy har bare liggemål på 90 cm.. Har den selv i årets modell, og den er veldig smal og.. Ikke plass til voksipose og en smal liten gutt oppi. Vår gutt er ikke 2 engang og har liten plass til bena
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå