Gå til innhold

Hvordan lager dere bordkart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger idéer til gode bordkart. Hvordan lager dere de - dataprogram... Hvor heger dere de etc...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ser for meg et lite pyntet bord utenfor spisesalen der det ligger et litt stort hjerte med bordene opptegnet på. og skrivere navnene der hver enkelt skal sitte..

Skrevet

Jeg så et tips på bryllupsmessa i Oslo. Der hadde de klipt ut et hjerte med navnet på, laget et hull øvert i hjertet, med silkebånd i mellom. I andre enden av silkebåndet var det en litt stor perle. Hjertet hang på utsiden glasset, med perla oppi glasset sånn at hjertet ikke skulle dette i bordet. Litt vanskelig å forklare, men var utrolig koselig. Litt utenom det vanlige.

I et bryllup samboeren var i hadde de malt navnet på utsiden av glasset. Glassene fikk de ta med seg hjem på slutten av kvelden.

Skrevet

Har funnet et bordkart på nettet et sted - i wordformat. Husker ikke hvor jeg fant det, og er veldig enkelt, men greit nok. Har redigert det en del fra originalen. Ellers fikk jeg et bordkart som et vennepar hadde brukt, tenkte å bare bruke det, utvide det litt. Men det ble sendt som en pdf-fil, så jeg fikk ikke redigert det. Han som sendte det hadde brukt et spesialprogram av noe slag på jobben.

Tenkte å ha et bordkart i hvert festprogram, samt et stort (mulig a3-format hvis det blir på data, eller så tenker jeg å lage et for hånd med bilde av alle gjestene. Får se hva jeg får tid (og overskudd!!) til....). Mulig det er lurt å ha det store bordkartet hengende et par plasser i lokalet, evt. ved inngangen til spisesalen, feks på et staffeli eller i en ramme som matcher pynten ellers.

Skrevet

Kan sef sende deg vårt bordkart hvis dere skal sitte i E-form.

Skrevet

Mamman til Mari, kan du sende til meg også hvis du hadde i word-format?? vi skal også sitte i E-form (cirka 100 gjester) og jeg er ikke særlig flink på word....

Skrevet

Jepp, selvsagt. Bordkartet er veldig enkelt altså, men det beste jeg har funnet til nå. Bare send meg en pm med e-post-adr. din.

Skrevet

Blir borte i helga, men sender deg det på søndag eller mandag. Hva slags utgave av Word har du?

Skrevet

Sorry, surrer fælt i dag :-(

Har sendt deg det nå hvertfall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...