Gå til innhold

SVØMMING / BADING I SANDEFJORD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg snakket med Evelyn som jeg fikk nr til på treff igår, og hun driver desverre ikke med noe vanntrening for gravide om dagen. Hun visste heller ikke om noen i området som drev med slikt så hun anbefalte oss rett og slett og arrangere et "treff" i svømmehallen her slik at vi kan få beveget oss litt i det varme vannet samtidig som det er sosialt.

Eller er det noen som vet om noen andre det går ann å kontakte ?

Er noen intr i å møtes i svømmehallen en ettermiddag / kveld ?

Gi beskjed her... jeg er ihvertfall med :)

Heidi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes deilig ut. Jeg er med. Men, vet ikke om noen som driver med vanntrening..

Skrevet

Hei!

Jeg kunne kanskje tenke meg å prøve litt vanntrim.

Hilde

Skrevet

Neida, ingen vannskrekk her ;-) Blir heller et problem å finne badetøy som passer. Men gi meg en dag eller to, så er nok det problemet ute av veien også;-)

Skrevet

Hva med å prøve en tur på tirsdag kl 18 ? Passer det for folket ? Det er åpent til 20.30, koster 50,- :)

Hvem er med ?

Heidi

Skrevet

Jeg er med. Med mindre jeg plutselig må jobbe, men da sier jeg fra til deg :-)

Skrevet

Jeg er også med! Ble sykemeldt i dag, og har all verdens med tid;-)

Skrevet

Beklager, de ringte nå og spurte om jeg kunne ta kveldsvakt i morgen. Har ikke råd til å si nei.

Men med det bekkenet mitt kan det godt være jeg blir sykemeldt snart også, så da har jeg også all verdens med tid :-)

Vil veldig gjerne svømme.

Skrevet

Da blir det svømming idag Nå kl 18.00. Møt opp utenfor svømmehallen kl 18.00 om du er intr :)

Vi ses :)

Skrevet

Hei. Sist gang jeg var gravid vet jeg at Eva Hoddø i Larvik hadde vanntrening for gravide. Jeg deltok ikke selv, så vet ikke om det var åpent for alle eller bare for de med bekkenproblemer. Hun jobber på Larvik Fysioterapi så du kan jo ringe og høre? Vet ikke om hun fremdeles har slik trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...