*Babyønske* Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Uff i dag har jeg hatt en sa... ( Kjempe smerter og en stor blodklump i toalettet.. Mister nesten helt motet .....
jåsjenta Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Neeei, så trist. At ikke disse spirene kan klore seg fast altså!!! Masse trøsteklemmer til deg, så håper jeg spiren sitter raskt igjen.
*Babyønske* Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2008 tusen takk for trøsteklemmene, hjelper litt.. ikke lett dette men... Tror jeg skal ta 1 mnd fri fra den dobble pergokuren og se litt...
jåsjenta Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Ja,det kan jo kanskje være litt greit å la kroppen slappe litt av fra pergobruken. Jeg gikk selv 1 mnd med pause fra pergo etter sa. Følte at kroppen måtte ha litt tid på seg.
rampejenta - ny spire Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 neeeeeei... ååå så trist og urettferdig... det er så vondt... stor trøsteklem....
*Babyønske* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 Tusen takk dere ) satser på at det går mye nedre neste pp.... Skal ha en pause no, men etter det er jeg klar... Masse lykke til til dere også- Klem fra meg
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Trøste klemmer til deg! huff så trist!
lioness* Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Hei, ser du har fått mange støtteinnlegg allerede, men vil bare si at jeg også føler med deg. Det er ikke lett! Det er lov å sørge og ta den tiden man trenger for å få hodet over vannet igjen. Håper det går raskt å bli gravid igjen, og at det går myye bedre neste gang. Klem til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå