Gå til innhold

hva mener du er den største og beste sportsvogna?

Anbefalte innlegg

greier bare ikke å bestemme meg...er alt for mye å velge i...

vil ha ei som både er lett,kan brukes på kjøpesenter,samt gå litt turer med, trenger ikke å være full liggestilling, men en god liggestilling. har en sovevogn hjemme,som blir stående i barnehagen etter hvert, syns den er for tung til å drass inn å ut av bil ol...

har egentli en max pris på 3500,-

har du noe å anbefale meg?

Fortsetter under...

emmaljunga scooter..

lang liggestilling,lett som ei fjær,enormt god å trille,tar liten plass sammenlagt.

kan ikke legges helt ned i ryggen. mitt barn sover som en stein i denne vogna..

koster 2490,- ny..=)

www.emmaljunga.no

har en emmaljunga scooter, men ikke prøvd den enda. men tror ikke det er full liggestilling.....

ellers er teutonia fun virkelig favoritten! du får den nok brukt for 3500.... den er god plass til barnet. lun. full liggestilling, stabil. har faktisk hatt voksiposen oppi sittedelen! 2 svingbare hjul forran. god å trille. veldig liten sammenlagt. samtidig er den veldig liten. jeg kommer til over alt og den er lett å svinge mellom klesstativer :)

Hvis du skal ha en ny vogn til den prisen ville jeg kjøpt enten en easywalker classic eller en tfk joggster III, begge er på salg på www.babyjungle.nl (nettsted som har veldig godt rykte, bare fornøyde kunder så vidt jeg har sett). Begge er trehjulinger med fast forhjul, men begge har svingbart forhjul som ekstrautstyr.

EW er den minste og letteste av de to, og har forholdsvis lang sittedel så den kan brukes lenge. TFK er veldig stabil og god, og har en av de største sittedelen. Blir liten sammenlagt, men veier noe mer. EW classic har en vekt på 7 kg, mens tfk joggster III veier 13,4.

Vil du ha firhjuling så kan jeg anbefale teutonia timmy, veldig fornøyd med vår. Liten,lett, god å trille og tar liten plass i bilen. Ellers er emmaljunga scooter eller brio race ett godt alternativ.

Vil du kjøpe brukt så er jo markedet mye større, du kan f.eks få tfk joggster twist (samme som joggster III men med svingbart forhjul) brukt til denne prisen om du følger litt med på finn.no. Easywalker sky og oth er også veldig gode alternativer, men kan være vanskeligere å få til den prisen.

Eller så ser jeg en over her som anbefaler teutonia fun, den ser også knallgod ut - har siklet litt på den selv. Men ville nok ikke gått i terreng med den =)

Glemte å nevne av at de vognene jeg har nevnt så har teutonia den absolutt minste sittedelen.

Av firhjulingene jeg nevnte er det emmaljunga scooter som er lengst, den har hele 10 cm lenger liggelengde enn teutonia. Av trehjulingene er det muligens tfk som er lengst, men alle der skal være store i sittedelen

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...