Gå til innhold

Jeg blør fra hemoroidene!! Noen som har peiling? (ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I slutten av graviditeten hadde jeg en del utvendige hemoroider. Glad og lykkelig har jeg merket at disse har skrumpet mer eller mindre vekk nå 6 uker etter fødsel.

MEN - nå tror jeg at jeg har fått innvendige hemoroider. Det gjør kjempevondt når jeg bæsjer, og de siste dagene har det kommet ganske mye blod sammen med (det er sånn at det drypper), men dette er kun når jeg bæsjer.

Er det noe jeg kan gjøre selv for å få dette til å slutte? Har så lite lyst å gå til lege. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det er det ikke ,det dumme er at legen ikke kan gjøre noe eller.At det blør er helt normalt ,legen kan skrive ut scheriproct stikkpiller til deg de lindrer litt, så må du bare ta tiden til hjelp, sorry føler med deg.

Skrevet

Smør med Sheriproct :) det er ikke farlig, opplevd det samme selv mange ganger etter fødselen, da jeg var plaget med det.

Er du sikker på at de er innvendige, må du til lege for å få Sheriproct stikkpiller på resept...

Skrevet

salven får du uten resept,men ikke stikkpillene de er mye sterkere enn salven.

Skrevet

Ok, så dette kommer til å forsvinne av seg selv etter hvert? Gruer meg skikkelig til å gå på do jeg :(

HI

Skrevet

Har ikke kjøpt i Norge, men har kjøpt Alcosanal stikkpiller i Sverige. De har roet situasjonen litt for meg hvertfall.. Vet ikke om de finnes i Norge..?

Skrevet

Er ikke sikkert det er hemoroider. Det kan være en liten rift i endetarmsåpningen. Drikk biola og spis mye fiber, slik at du får løs avføring. Lykke til. :-)

(Hehe. Litt av en samtale. :-P)

Skrevet

det høres ut som innvendige hemorider ja.. hadde det jeg å eller har sikekrt noen igejnn.. viktig å holde avføringen bløt altså spise rikelig med fiber.. Jeg dro til legen, de fant ingenting så ble henvist til sykehuset. der satt de på strips å vips de var bort.. det gjor veldig vondt emd en gang ,men etter en paragin forte gikk det bra;).. skal tilbake på kontroll snart for å se at alt er som det skal.. du burde få utredning for din egen del.. kanskje du synes det er ubehagelig ,men de har nokk sett verre ting... ikke sikkert alle disse salvene funker, eller kanskje de funker en stund... du kan i vesrte fall bli plaget leeenge.. eller kanskje salvene på apoteket funker?! lykke til iallefall.. at man skal plages slik:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...