Gå til innhold

kjenner ikke liv?? - men alt er bra!! :)

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg er tvilling gravid i uke 30 og plutselig er det HELT stille nedi her!! har kontroll på at de sykehuset 2 ganger i uka nå og ser jo at de beveger seg ellers så hører vi bare på hjertelyden!!

alt er supert sier de.. flere som har det sånn nå?

skal til legen nå etterpå og er kjempespent og nervøs!!!!!!!!!

Tuppelura har lagt seg men hodet meget laangt ned i bekkenet å så.. -har ironisk nok pakket fødebagen for å være sikker på at det ikke skjer noe ennå! mens han ligger så høyt opp at j må lette på bh`n for at de skal se hele han!! Litt av han er mellom puppa- ikke noe problem å være rak i ryggen om dagen ihvertfall! håper bare at han snur seg en halv runde før han kommer!! vil helst at begge kommer med hodet først..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136991179-kjenner-ikke-liv-men-alt-er-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er også i uke 30 nå, og har ikke kjent noe siden mandag. Jeg kjenner vanligvis liv gjennom hele dagen. Så har vært litt bekymret siste dagene. Jeg var jo hos legen og hørte hjertelyden for 1 uke siden bare. Synes det er skremmende når jordmor sier at man SKAL kjenne spark hver dag fra en viss uke, for når jeg ikke kjenner spark da, så blir jeg så redd... Godt for deg at du har sett og hører at babyene dine har det bra da!:) Var litt godt å høre faktisk, at det er fler som ikke kjenner noe til tider, men at alt er bare bra fordet. :)

sist jeg gikk gravid så kjente jeg ikke spark på ca et døgn. endte med at vi dro på føden og fikk kontroll der. ejg kjente ikke sparkene men på sparketesten så sparket hun som bare det. men jeg kjente ingenting...

er mange spark som er for svake ti lat man kjenner dem...

jeg kjenner daglig spark.. min lille gutt er svært aktiv til tider. typisk er når jeg legger meg osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...