Gå til innhold

Easy walker SKY-2008. Hva er nytt???

Anbefalte innlegg

Leste på vogndilla.no at de nyeste 2008-modellene skal ha ei klemme bak ryggen så det går an å stille inn helt rett sittestilling på sportsvogndelen. Men jeg har ikke sett det på vognene i butikken. Det var kanskje 2007-modeller?

Noen som veit om EW sky har ei slik klemme i tillegg til "glidelåsregulering" av ryggen?

Ellers noen som har erfaring med EW Sky? Er dere fornøyde eller?

;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136990705-easy-walker-sky-2008-hva-er-nytt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tenker jeg stikker innom etter jobb i dag og sjekker - hørtes jo veldig lurt ut, så jeg syns det var rart at jeg ikke har lagt merke til det på de jeg har sett på.. Syns liksom sittestillingen blei litt vel "laid-back", så om man kan stille den enda rettere i ryggen er det jo topp!

Det kan man vel kanskje på Urban Jungle, men den blir nok i dyreste laget...

Er ikke helt full sittestilling på urban jungle, men hvis du dytter ryggen helt opp og fram foran stoffet som samler seg rundt sittedelen så blir den helt rett. Den kan jo bestilles fra utlandet da, så blir den ikke så dyr.

Men har hørt at sittestillingen i EW blir så godt som rett med den nye klipsen.

Ellers har phil&teds vogna vår helt rett sittestilling. Om du klarer å sy et vind og lys-tett stoff til hullet bak så er det en super vogn!

Takk for tips :-) Skal sjekke ut phil&teds også.

Syns det er vanskelig dette med barnevogn - for noen uker siden tenkte jeg bare at vogn er vogn, men det er jo et helt hav av ulike typer, og alle har sine fordeler og ulemper. Får håpe vi klarer å bestemme oss før termin i april ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...