Gå til innhold

Da hadde vi endelig klubbside vi og:)


ElinSM

Anbefalte innlegg

Er det noen januar-jenter her da?

Hvordan går det med dere og deres små? Begynner å bli vant til livet med baby nå. Koser oss masse om dagen, selvom jeg har dager jeg er trøtt og sliten. Men det er jo ikke til å unngå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei, slenger innom her innimellom ja:)

Savner litt den spennende ventetiden før fødsel, så jeg må inn og se på 3trim. på innleggene der av og til. Om to dager er Jaran to mnd. utrolig hvor fort det har gått! Koser oss nå, men til å begynne med var det mest slit og ammeproblemer syns jeg. Sover lenge om morran for jeg er også utrolig sliten. Skal ikke klage da, for småtten er oppe og får mat en gang om natta. Nå har han begynt å sove opptil 6 timer før han våkner, så da går det vel rette veien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nå oppdaget jeg at dette inlegget kom på DIB og ikke på BIM! Det er bra at klubbsiden er oppe "å går"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heia=) Her går det strålendes:) adrian har blitt snart 2 og en halv mnd nå, og vi stor koser oss:) Var veldig trøtt og sliten i starten, men nå har det begynt å stabilisere seg, begynner rett og slett til og bli vant til den nye tilværelsen, som jeg liker veldig godt:) Har fått til en skikkelig kvelds rutine som jeg er stor fornøyd med, det gjør at jeg og samboeren får tiden til hverandre om kveldene:)

 

Håper alle koser seg i mammarollen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint navn gutten din har da;) Guttungen her heter det samme:)

 

God påske til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...