Gå til innhold

Hallo alle sammen.. Noen som kan hjelpe meg.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble gravid etter 2icsi, er i dag 6+1.

Hadde kjempe my symptomer fra ca 4+0 til 5+4 som kvalme, brekninger, oppkast, mensmurringer, svimmel og trøtt.

Nå kjenner jeg kun kraftige mensmurringer og press ned mot underlivet, kan det være noe galt eller er det i orden tror dere???

Skal på ul når jeg er 7+2 noe jeg synes er en evighet til..

Sliter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med graviditet.:o) Kan desverre ikke svare på dette. Symtomer er helt individuelt, så verken noen her inne eller en lege kan svare på om det er normalt eller ikke:o) Men du kan jo ta en ul nå? Etter 5og en halv uke, kan man se hjerte slå. Så jeg ville bestilt en ul for å se, så slipper du å være bekymret. Vet alt om det... Noen er ikke kvalme i det hele tatt og noen er veldig kvalme. Vi analyserer andres symtomer for å se om vi selv er normale. Men om en mister så vil gravid-hormonene være der fremdeles..... Så om noe galt skulle ha skjedd, ville du ikke merket det på kvalmen med en gang.

Jeg håper av hele mitt hjerte at alt er fint og at alt er bra, neo det helt sikkert er. Hør om du kan få en litt tidligere ul, så vil du kunne se et hjerte ihvertfall:o)

Tiden går sakte når en venter på sånt..... 1uke føles da som en evighet. Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Krysser alt!!!!!!!!!!!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Hei Anette25.

Det er helt normalt at symptomene kommer og går. Dette gjelder alle symptomer egentlig. Det er nesten ingen som opplever at de er konstante og symptomene pleier å være litt forskjellig utifra hvor langt man er kommet i svangerskapet.

Men som Brumm skriver så ta en telefon til legen og snakk med h*n. Da blir du kanskje mere beroliget eller du kan evt få forskyvet timen til Ul.

Lykke til!

Skrevet

Hallo dere to..

Tusen hjertelig takk for svar...

Ble mye roligere..

Tenkte jeg skulle ringe prate med henne i morgen vist jeg ikke føler

meg mer rolig.

Brystene mine fortsetter nå å vokse å det er vel ett positivt tegn, pluss at jeg har blitt litt stårre nederst på megen..

Er så nervøs for at de skal finne en tom fostersekk på ul..

Skrevet

Gratulerer så mye med at du har blitt gravid. Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. Man er så nervøs og kjenner, kjenner ikke symptomer og vil bare at dagene skal gå til tidlig ul.. Prøv å gjør noe hyggelig og tenk på noe annet(vetdet ikke er lett)..

Lykke til.

Skrevet

Takker..

I dag ble jeg super kvalm etter jeg hadde stått opp og

hadde brekninger igjen... Ble faktis mye roligere igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...