Tirilill Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 Måtte bare føle meg litt fjongere...hehe...magen vokser og jeg stabber meg avgårde på vonde bekkenben...så da måtte jeg bare bli litt ny! Det er herlig:)
Mini nr 2 i mars Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hehe, kan tenke meg det er deilig å fornye seg litt ja! Selv får jeg ikke lov av sambo å klippe meg mens jeg er gravid. Han er nemlig redd det er hormonene som styrer, og at jeg plutselig blir skikkelig misfornøyd, og da går det utover ham. Hehe..han er jo litt morsom da =)
Tirilill Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2008 HAHAHA...det må jeg si..snakker han av erfaring??? Har du vært ustabil?? hehehe.... Man blir jo litt snål som gravid..føler meg litt Hormonella i blandt!!!
Mini nr 2 i mars Skrevet 29. februar 2008 #4 Skrevet 29. februar 2008 Hehe, nei jeg har faktisk ikke vært noe hormonell (syns jeg selv iallefall). Men han hadde en idè før jeg ble gravid om at jeg kom til å bli helt crazy. Han var iallefall innstilt på det! Men vet jo aldri da..kunne jo hende at jeg hadde klikka og angra dersom jeg hadde gjort noe drastisk med håret! Er nok redd det er større fare for at jeg blir crazy moody etter fødselen! Mye hormoner da og, i tillegg til lite søvn...Blir spennende å se hvordan sambo takler det, hehe =)
Grateful mom Skrevet 29. februar 2008 #5 Skrevet 29. februar 2008 Grattis!!! Tenkte jeg skulle overraske mannen min når han kommer hjem på mandag med en ny frisyre... Risky men.. hehe... han har å bli fornøyd!!!
Tirilill Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2008 hehe..ja gubben ble ganske overrasket her...litt stum egentlig..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå