Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 og hun sov hele natten ( våken kl 04.00) for og få mat... Sov fra 20.00-07.00:)) Er så gla, håper bare det fortsetter:)))
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Skjønner godt at du er glad :-) Her har vesla snudd litt på trenden hun. Sov faktisk bedre før. I de siste nettene har hun villet ha mat ofte(el. mat, d er nå i allefall d jeg ender med å gi henne når jeg er utslitt) Men hun legger seg fint om kvelden, selv om hun våkner å må få smokk noen ganger. Kjenner jeg begynner å bli sliten. Hun har aldri sovet hele natten, men forholdsvis bra. Hun er 4 1/2 mnd og får en porsjon grøt om kvelden. Håper inderlig d bedrer seg :-) At det er jeg som snart skriver et slikt innlegg som du :-D
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Gratulerer, skjønner godt at du er glad!! Det er deilig når man ser ting gå riktig vei!
LadyJones Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Gratulerer!!! Det er så innmari herlig når dette skjer! Vi har nettopp fått det til selv.........og vi er alle mer uthvilte. (Men jeg savner litt å ha henne inntil meg om natten!!! Men det er bare et luksusproblem akkurat nå.........)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå