Gå til innhold

uff, har så lyst til å slutte å amme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er 9mnd nå og veldig glad i puppen. Jeg har fått to tette, så er såååå lei av å amme. Om en måned begynner jeg å jobbe igjen. Hadde vært deilig at lillemann ikke var så avhengig av meg da. Men så får jeg så dårlig samvittighet da, for han er jo så glad i puppen, vil gjerne ha den mange ganger om dagen og om natten også.

Måtte bare lufte mine tanker litt.

Burde jeg holde ut, synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får du nesten velge selv,men hva med å amme om morgen (det er jo så koselig da) og om kvelden?

Evt ett ammemåltid midt på dagen.

Skal du begynne å jobbe snart,så er det vel greit å trappe det ned litt slik att det ikke er enten eller når du begynner å jobbe igjen.

Synest du det er greit å amme om natta,så gjør du det også,men det hadde vel vært godt for deg og sove hele netter igjen også siden du snart skal ut i jobb?

Skrevet

Jeg sluttet med nr 1 når han var 9 mnd. Natteammingen tok jo nesten knekken på meg, og pappa'n var også ganske lei! Gutten var jo også så stor at det tok mye krefter å opprettholde ammingen.

Vi løste det slik at jeg dro bort noen dager og far ga velling flaske i steden. Det var noen tøffe dager for far, men veldig deilig når jeg kom hjem igjen og omsider ikke måtte slenge ut puppen til alle døgnets tider lengre!. Vil anbefale å gå på apoteket å få en slik "stoppe melkeproduksjons pille" så du slipper dager med melkespreng.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...