Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 han er 9mnd nå og veldig glad i puppen. Jeg har fått to tette, så er såååå lei av å amme. Om en måned begynner jeg å jobbe igjen. Hadde vært deilig at lillemann ikke var så avhengig av meg da. Men så får jeg så dårlig samvittighet da, for han er jo så glad i puppen, vil gjerne ha den mange ganger om dagen og om natten også. Måtte bare lufte mine tanker litt. Burde jeg holde ut, synes dere?
Gothminister Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Det får du nesten velge selv,men hva med å amme om morgen (det er jo så koselig da) og om kvelden? Evt ett ammemåltid midt på dagen. Skal du begynne å jobbe snart,så er det vel greit å trappe det ned litt slik att det ikke er enten eller når du begynner å jobbe igjen. Synest du det er greit å amme om natta,så gjør du det også,men det hadde vel vært godt for deg og sove hele netter igjen også siden du snart skal ut i jobb?
Mamma'n til 2 Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jeg sluttet med nr 1 når han var 9 mnd. Natteammingen tok jo nesten knekken på meg, og pappa'n var også ganske lei! Gutten var jo også så stor at det tok mye krefter å opprettholde ammingen. Vi løste det slik at jeg dro bort noen dager og far ga velling flaske i steden. Det var noen tøffe dager for far, men veldig deilig når jeg kom hjem igjen og omsider ikke måtte slenge ut puppen til alle døgnets tider lengre!. Vil anbefale å gå på apoteket å få en slik "stoppe melkeproduksjons pille" så du slipper dager med melkespreng. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå