Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #1 Skrevet 28. februar 2008 jeg dovner helt bort i armene og fingra om natta,,i natt når jeg skulle løfte opp jenta mi som var det nesten så jeg mistet henne...tar veldig lang tid før jeg får tilbake følelsen.. flere?
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 tenkte på at de var slik når jeg var gravid også..
mammasgo`jente Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Sånn har jeg hatt det leeenge! Begynte mens jeg var gravid, og det er nå de siste ukene at det har begynt å gi seg. Jenta mi er 11 mnd nå. Har også hatt morninger der jeg måtte be sambo hente henne for armene mine virket ikke!
ElinSM Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Hatt det sånn siden jeg var 13 år jeg. Skal opereres etterhvert, men venter til ungene er større. Både mora mi og bestefaren min er operert for det samme. Er rett og slett nerver som ligger i klem i hånda mi. Er for trangt for nervene liksom. Er helt forferdelig om natta dette her. Våkner av at hendene er fullstendig dovnet bort og det gjør skikkelig vondt.Var mye verre når jeg var gravid, men det er visst vanlig! For da har man ekstra vann i kroppen i tillegg.Jeg sier ikke at du har det samme syndromet, men er en mulighet. Er en veldig kjapp og grei operasjon.
Snappie Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 I ElinSM sitt tilfelle er det nok mer enn det som er normalt vil jeg si og i hennes tilfelle, arvelig. Jeg hadde det slik da jeg var gravid og det er helt normalt og henger nok i en stund etterpå hos noen. Jeg hadde det tidvis frem til babyen var ca 5 mnd.
sydilla Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 jepp - fysioterapeuten jeg går til sier det er nerver som ligger i klem pga. muskelspenninger i skuldra. Massere, massere, massere sier hun.
kulemagen Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Søk på nettet etter "karpal tunnel syndrom"; tipper du kjenner deg igjen. Kan opereres enkelt med lokalbedøvelse, men vanlig å operere en hånd om gangen så man ikke blir helt satt ut av spill liksom...
sydilla Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 leste om det på nettet (http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2418) og det slo meg at jeg kanskje bør ta en tur til legen for å få avklart om det ER dette syndromet eller ikke... Takk for info! (er ikke HI)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå