jåsjenta Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hvor mange pergokurer kan man egentlig få? Er det noe grense på det?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 jeg vet vertfall av min gynekolog ville at jeg skulle ta minst 6 stk, men jeg orker ikke det
Veslesnuppa Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Jeg skal begynne på min 4 Pergokur,bare TR kommer....Kjedelig å vente.. Vet ikke hvor mange kurer man kan få.
jåsjenta Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2008 Ja, er på min fjerde kur jeg og.
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 jeg ville vært litt kritisk da pergotime gjør ganske drastiske ting med kroppen for å skape eggløsning. Det kan ved bruk over lang tid, føre til celleforandringer, som igjen kan føre til kreft. Det fortalte min gynekolog til meg, Jeg ble satt på 3 pergokurer, og hvis de ikke virker, blir det laparaskopi for å skylle egglederne i håp om at det virker. Deretter ny runde med pergo, så blir andre alternativer vurdert. Håper selvfølgelig på klaff før den tid
tigergutt<3 Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 jeg fikk beskjed om at vi skulle prøve pergo over en 6 mnd periode, da med 3 kurer og 3 pausemnd. Hvis ikke det virket så ville de se på andre løsninger. Men kjenner noen som har gått på pergo hver mnd et helt år. Faktistk uten særlig oppfølging også. Kan umulig være bra. Vi trenger ikke flere pergokurer nå
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 29. februar 2008 #7 Skrevet 29. februar 2008 Jeg hadde 5 Pergokurer, 2 doble og 3 enkle - uten å bli gravid...
Endaenbabyønskes Skrevet 29. februar 2008 #8 Skrevet 29. februar 2008 Min gyn. sa at man helst ikke skulle ta mer enn 6 kurer (altså 6 mnd) pga økt kreftfare. Dette leste jeg også i felleskatalogen om pergo. Tok selv dobbel i 4 mnd uten resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå