Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 ...på denne tia;ka gjor vi da?!Trur selv jeg var ca.i uke 30 å sikkert VELDIG lei og fødeklar:-) Det går så utrolig fort:-/
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 For et år siden var det kjøkkenskap-vasking, handling av ting og tang, lesing av gravidebøker og svangerskapskurs:) hehhe!
2erperfekt Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Ja da var det full nedtelling, g mange tanker om navn, utstyr g fødsel!!! Rart å tenke på at man var storgravid for ett år sia- å nå fyker de søte små rundt som en vind!
~~¤April baby¤~~ Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Da var jeg grinete på kallen for at vi ikke ble enige om navn på gutten,hihi.
skata Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Det har lite forandret seg for meg. Skal ha unge nr 3 i august:-) Så jeg les fortsatt litt i svangerskapsbøker, tenker på navn og ser evt på barneutstyr jeg må kjøpe, ettersom jeg har 2 tette. Men spennende blir det:-)
sivabeth Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Huff, jeg var stort sett dårlig jeg... Syns det meste var ganske håpløst og klarte ikke røre meg stort pga bekkenløsning... ÅÅÅÅ hvor godt det var å få ut babyen...
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Marius er 10mnd idag:)hipp hurra;) For et år siden var jeg riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimelig spent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå