Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tvillingjentene mine er akkurat 8 mnd og LIVREDD for menn. Hvis onkler, guttevenner, bestefar, farfar, nabogubben kommer over setter de i å HYLE av full hals og strigråte og de stopper ikke før det aktuelle, stakkars mannfolk har pelt seg ut av huset igjen.

Damer er derimot velkommen (da med en viss skepsis selvfølgelig, hehe). Mormor, tante, pappa, mamma og pus er derimot veldig populære, hehe.

Dette har kommet veldig brått og jeg tror blandt annet farfar blir litt lei seg når godjentene plutselig er livredde for han. Når vil dette gå over?

Til helgen skal vi i femtiårsdag til svigermor, der blir det mange menn selvfølgelig, hva skal vi gjøre for at jentene ikke skal bli så redde??

Gruer meg så veldig til skrikefest i helgen...

Råd?

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet noe om fremmedangst i denne alderen?

Skrevet

Sånn var snuppa her også! Mye bedre nå (11 mnd), men det er fortsatt noen hun menn hun er redd for...

Veeeeeldig vanlig!

Skrevet

alle har en periode dei er redd folk. spes mannfolk. aner ikke hva som går an å gjøre med det.. tror det bare går over av seg selv..

Skrevet

Takk for svar, da er det vel ikke stort jeg for gjort. Får bare holde oss for øra og løpe vekk når mannfolka kommer! hahaha

Skrevet

haha ja ;) kansje en fødselspakke er hørselsvern til hele partyet?? ;)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Snulla fikk fremmedfrykt for alle unntakt meg, faren hennes og moren min da hun var 8-9 mnd...selvfølgelig i sommerferien da hun var hos farsslekta uten meg. Så barnefar måtte være med henne konstant...dro han fra henne begynte hun å gråte. Gikk over av seg selv uten at vi gjorde noe spesielt.

Skrevet

ha ha ha ha ha ha ha. Jeg sa til noen at sønnen min var redd for menn på spøk...men nå skjønner jeg at andre opplever det samme. Onkelen, verdens snilleste og glad i barn, tittet oppi vogna og gullet mitt begynte å hyle. Så var vi på babysvømming i går og en pappa med gutten sin vendte seg mot min lille gutt og hilste og da begynte han å hyle, gjemte seg i halsegropen min, tittet opp igjen og hylte igjen da han så han på nytt. DERIMOT hvis det kommer damer på besøk til meg ....så smiler han og er så sjarmerende, lyser opp.

Gullet mitt er 6,5mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...