Fablefant✿ Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Leste et spørsmål om man ble sykemeldt etter egguttak. Jeg bare lurte på om det er noen her som ikke har vært sykemeldt etter egguttak? Skal sette inn for første gang i slutten av mars, så jeg aner jo ikke hvordan formen er etterpå. Men jeg har egentlig ikke lyst til å bli sykemeldt hvis jeg kan slippe... Stortrives på jobb, og har ingen stressende eller fysisk tung hverdag! Hva tenker dere om dette?!
Viktoriana Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har vært sykmeldt 3 dager - fra og med uttak til innsetting. Men jeg var på jobb dagen i melllom for formen var super. Var heldig og hadde et smertefritt uttak. Etter innsetting har formen vært bra, men jeg er trøtt. Men ingen grunn til sykmelding. Tror det er mest vanlig - å ikke være sykmeldt mer enn uttaks- og innsettingsdagen.
purple Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Man får sykemelding fra klinikken fra og med uttaks dato og t.o.m innsettings dag. Trenger man mer må man til fast legen. Jeg har aldri vært sykemelt etter innsetting. var i vanlig aktivitet med stell/pleie og høut tempo på jobb...ble gravid. Det er vel mer på det psykiske plan at folk sykemelder seg eller at de har blitt overstimulert v hormin stimuleringen og får komplikasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå