Gå til innhold

Sofie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så fint, men er det oppbrukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sofie er jo en kjent og kjært navn,men har vel ikke vært veldig mye brukt de siste årene...er jo bare å sjekke på navn statistikker det.

Tror det var mer brukt for en tid tilbake enn nå,men så klart det er jo et navn mange bærer.Syntes det er søtt jeg:)

Skrevet

Sofie lå på 10. plass på statistikken i fjor.... Men som jeg har poengtert i andre innlegg, et navn kan ikke brukes opp!

Velg ut fra deres eget ønske og hva dere liker... :-)

Skrevet

Sofie er så fint at det aldri kan bli oppbrukt!

Hilsen Sofie

Skrevet

Sofie er nydelig og flott navn! :)

Skrevet

Sofie er et koselig navn, men jeg kjenner en del Sofier, så jeg begynner å bli litt lei av det. Men for all del- fint navn:)

Skrevet

Jeg vet faktisk bare om 1 Sofie, og det er en baby som har det som mellomnavn... Et koselig og klassisk navn - go for it!

Skrevet

Nydelig:)

Er jo mange små som heter det nå, men likevel...

Skrevet

Vi vurderer Sofie selv hvis det blir jente. Ser at det er et populært navn, men vet bare om en voksen person som har det som mellomnavn.

Skrevet

Kjempefint navn - min datter på 10 år heter det!

Men det har faktisk vært litt kjedelig at så mange har hett det samme, det var til enhver tid 3-4 med samme navn i barnehagen - i hennes friluftsgruppe var de 3 (!) Sofier...

På skolen er det også mange søte jenter med samme navn og to i klassen. Da blir etternavnene brukt i tillegg.

Elsker navnet hennes, altså, og kanskje det er litt tilfeldig at så mange rundt oss heter det samme, men etter dette er jeg bevisst på å ikke velge et topp-10 - navn. Fint om navnet kan stå alene uten forklarende etternavn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...