Solitude Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Er dere helt fri fra allergi symptomer ellers i året eller ? Lurer på om det er noe annet jeg reagerer på siden jeg i flere uker nå har slitt med tett nese, trøtthet... men jeg bruker allergi tabletter og nesespray og begynner å bli ganske lei av dette nå. Bør jeg bytte tabletter kansje ? bruker loratadin (husker ikke helt hvordan man skriver det) Er ikke det artig at man får allergitabletter som skal liksom hjelpe, men så er en av bivirkningene også trøtthet så man går rundt konstant trøtt og kjemper imot hele tiden.. slitsomt... Må nesten ha noe å gjøre hele tiden for å ikke la trøttheten ta over på en måte.
Regnbuens barn™ . Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Det har startet spredning av Or og hassel mange steder i landet, det er bjørke beslektet, sønnen min på 4 år tåler ikke de og heller ikke bjørk,han startet på allergimedisin for en uke siden allerede.
NoDoubt Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har gress-pollen allergi. Jeg reagerer når jeg går på medisiner og. Men har hatt 2 somre uten tabletter p.g.a amming og de var jævlige! Jeg er allergisk mot det meste: Alle dyr med pels utenom kanin, husstøv, pencillin + + + Men jeg reagerer forskjellig på dyr. Katten til søstera mi reagerer jeg veldig på selv om den ikke er inne i huset når jeg er der. Katten til svigers kan godt være inne uten at jeg reagerer. Rart egentlig.
Solitude Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Går det an å ta noen test for å se om man reagerer på husstøv, tok ny blodprøve i fjor og da dukket gress allergi plutselig opp. Noe jeg ikke var klar over engang. Men de testet da kansje for husstøv samtidig ?
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har slitt med det samme i flere uker - det er allergien som har kommet... Tidlig i år... Kjedelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå