Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hei! Jeg skal ut å kjøpe babygym imorgen! Er det noen som har en bra, myk og morsom en som de kan anbefale meg?? Og hvor den fåes kjøpt??? Har sett en fra Fisher price som så ok ut... babyen min er bare 3 uker gammel, men veldig våken og nysgjerrig og trenger noe mer å se på enn det han har i vuggen, når han har våkentid (og det eren del timer om dagen allerede, he he...) takk for svar!
Hvitkløver2020 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg kjøpte min på BR-Leker=) Den er kjempemyk med myke figurer og sterke farger. Tror den kostet 399kr. Det er ikke noe problem å ta av "stengene" (som oxo er myke) og vaske liggedelen i maskinen=) Min ser litt ut som en lime grønn ku, med lilla stenger og fargerike dyr... knitrer og rangler:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Kan virkelig anbefale den jeg har kjøpt, den heter "Tiny Love" Gymini Kick & Play, og er kjempefestlig. Det er to myke stenger som går i kryss over hverandre, og masse morsomme figurer som henger ned fra disse. Figurene kan tas av og festes til ¨holdere på teppet også. Det er speil som babyen kan se i, samt en "Kick'n play"-plate i stoff som lager lys og lyd når barnet sparker i den. På teppet er det god plass og også kanter rundt som kan vippes opp og festes slik at babyen ikke faller utenfor gymmen. Stengene og tingene kan fjernes i sin helhet slik at teppet kan brukes som etvanlig leketeppe. Jeg synes den er helt genial! Koster ca 749-799, vel verdt pengene-bedre enn Fischer-Price:-)
♡ Jersey ♡ Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Hvor har de denne "Tiny Love"??? Hørtes fin ut :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 De har den på en butikk som heter "Tiny" i Stavanger, der kjøpte jeg den. Mne jeg har også sett den på Barnas Hus, i Stavanger..så de har den nok på BH rundt omkring i landet også! Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 har den på barnevognhuset også tror jeg
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 husker ikke va den heter, men på brio eller reflex (ja... dårlig hukommelse) har de en "jungel gym", skikkelig søt, og allsidig. Personlig liker jeg best bare en ykk gym matte på gulvet, å så dinglerjeg leker over henne etc...
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #8 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har bestilt fisher price sin jungel gym....har noen venniner som er veldig fornøyd med den, så bestilte den tvert for 299 på trumf.no!! Man kan bli sprø av alle valgen av og til;-P
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har også kjøpt den 'grønne kua' som er nevt over (Bellino babygym - fant den ikke på hjemmesid til bellino). Den er kjempesøt og gleder meg til den blir brukt. Vi kjøpte den på Toys'r'us og den kosta 550kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå