Gå til innhold

Vil dere se hit, ang navlen hos små babyer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 4 uker har en knallrød, blank ertstørrelses kul midt inni navlen.Ser ut som en helt vanlig navle men med denne kulen inni. Kommer også en del puss ut av den men det har det bestandig gjort. Denne kulen har også vært der helt siden skurven datt av, men den buler litt mer ut nå. Har det vært slik hos deres babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

villkjøtt høres akkurat ut som det jenta mi hadde...det ble behandlet med lapistift og renset godt nedi.vis til helsesøster så hjelper hun deg:)

Skrevet

Husker ikke helt hvordan det var, men om den er rødflammete så tror jeg at jeg ville tatt med jenta de til hesestasjonen.. Kan jo være at hun har fått en betennelse eller noe, og jeg husker hs sa at vi måtte komme til henne om vi syntes den(navlen) ikke var som den skulle, for da åtte hun smøre på noe...

Skrevet

Navlebrokk?? Skurven til min sønn falt av etter 5 dager, og luktet jæ.. Vasket mye med pyriseptvann. Har en venninne med (for tidlig født) jente, og der står navlen ut i bul, navlebrokk..

Skrevet

villkjøtt og navvlebrokk er lett å forveksle så jeg ville tatt turen innom helsestasjonen imorgen og fått bekreftet hva det var...for det må renses skikkelig uansett hva det er....og behandles.er ikke farlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...