Gå til innhold

Noen som kan anbefale ei god vogn?

Vinner av 4xlotto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine jenter er nå 14 mnd, og jeg føler for å bytte ut kombi-vogna i ei litt mindre trille. Har sett på mange forskjellige, men føler meg veldig usikker.

Er det noen av dere som kan anbefale ei god trille?

Ønsker ei vogn som er lett å manøvrere, og enkelt lar seg slå sammen.

Det er også viktig at barna kan få ei god sovestilling - dvs at ryggen ikke blir for bratt når de skal sove.

Ser at noen bestiller vogn fra Babyjungle.nl - er det "grei skuring" å bestille fra utlandet, eller blir det mye styr med toll, porto osv..?

Det ser jo faktisk ut som det kan være noen kroner å spare på å bestille der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk vår TFK twinner twist fra babyjungle i dag. Rask leveranse og vogna ser kjempefin ut. Vi kjøpte med to bagger, men monterte i dag sportsdelen etter krav fra vår 2 åring... Han er så superfornøyd med vogna at jeg nesten tviler han vil overlate den til tvillingene når de kommer :)

Vi tror vi har spart bra med penger på den - og så ufattelig deilig å bare sitte hjemme og shoppe den på nett, for å få den levert på døra en knapp uke senere! Har sefølgelig vært ute og sjekket typen og hørt med andre som har samme type..

Blir ikke noe stress, eneste som vi får er en faktura på momsen - resten ble betalt da vi bestilte vogna (med kort)

Lykke til med vognvalg! Skal kjøre opp noen debatter vedr vogn for deg..

Skrevet

Hei, Moden mamma,

Tusen takk for gode råd og informasjon.

Har vært og sett på en video inne på babyjungle.nl, og der får man en god innføring i TFK twinner twist. Den ser veldig flott ut!

Syns bl.a også at det er en stor fordel med håndbrems, for vi har en god del bakker opp til huset vårt:o)

Vi har visst noe felles,du og jeg... vi har nemlig også en toåring hjemme. Dvs hun fyller jo tre om en uke, men da tvillingene var født var hun faktisk bare 21 mnd.

Men det har gått over all forventning, og nå har de tre jentene masse utbytte av hverandre:o)

I tillegg har vi en storebror på 7 år, og han syns det er stor stas med de små søskene.

Ser av profilen din at du venter to prinsesser?

Du har ihvertfall masse kos i vente - og jeg kan love at det er adskillig mere kos enn arbeid:o)

Lykke til!

Skrevet

fikk du 2008 modellen, som du kan justere beinstøtta opp og ned.

Skrevet

Ja, jeg fikk 2008-modellen tror jeg. Justere beinstøtte... om det betyr å brette den inn?

Kjempefin i allefall! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...