Gå til innhold

Så mange tanker...

Gjest

Anbefalte innlegg

I dag er det 1 uke siden jeg fikk beskjed om at jeg hadde hatt en MA, var da i min 11 uke, men fosteret hadde dødd 3 uker tidligere. Var på utskraping dagen etter.. Blødde mye på torsdag etter utskrapingen, men siden har det vært litt av og på.

Siden da har det gått opp og ned, den ene dagen føler jeg at dette går bra, mens neste dag føler jeg meg tung og trist.. Og det verste er frykten for at jeg kanskje ikke kan bli gravid igjen senere, og den aller største frykten, frykten for at dette skal skje igjen..

Har fra før av en sønn på 2 år, og med han ble jeg gravid på første forsøk, og hadde et meget ukomplisert svangerskap... Det gjorde denne beskjeden ekstra sjokkerende...

Jeg er så klar for å bli gravid igjen, men er samtidig kjemperedd..

Er det noen som har noen ord eller råd å komme med?!

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har hatt det som deg. Fått en jente på to år.Alt gikk fint i det svangerskapet. Tenkte at det var på tide med en til, men det viser seg at det vil ta tid. Mistet i oktober i MA var da i uke 14, fosteret hadde dødd 7 uker tidligere. Ble skikkelig dårlig mistet mye blod og måtte i all hast til sykehuset. Etter det blei jeg ganske snart gravid igjen, men har mistet to ganger til siden da. Har nå fått time til utredning i neste uke. Merker noen dager er tyngre enn andre, men må bare tenke positivt, og fortsette prøvingen.

Hei!

Vet hva du går igjennom, å det er kjempe trasig! Jeg var gravid i høst å var på kreta da de oppdaget at jeg hadde hatt en MA, jeg var da i uke 11, men det skjedde vel kanskje 1 uke tiligere. Var på ul i ca uke 8 å da var alt fint...

Jeg måtte til utskraping der nede, ikke morsomt. Å i tillegg 8 uker etterpå måtte jeg inn på sykehus igjen her hjemme til ny utskraping da alt ikke var ute, da var jeg sikker på at jeg ble steril...

Nå er jeg gravid ijen, utrolig nok i uke 5 i dag:) ble gravid i 3.pp. Jeg er nervevrak, ikke å legge skjul på. Måler hcg for å se at det stiger som det skal, litt trygghet. Skal på ul i uke 6+1, håper å kanskje få se et hjerte slå. Skal få ihvertfall 1 ul til ca uke 10. Krysser fingrene for åss begge, å lykke til:)

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...