Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Driver å lager kort her, men tenkte å skrive et lite dikt med noen vise ord. Noen som har et på lur?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hvis jeg skulle skrevet diktet ville det kanskje blitt noe som så: I *(der hun bor) går a bestemor og pludrer hele dagen Hun ha'kke ro i kroppen sin og klør seg litt på magen Kjære, gode bestemor fyller 80 år i år Hei, hurra for bestemor som her i *(hvor hun bor) rår I mange år har bestemor gitt råd og gode tanker Hun tar imot oss alle når vårt hjerte hurtig banker Kjære, gode bestemor gir oss alltid gode ord Hei, hurra for bestemor som sitter her til bords. Tenk - 80 år har gått forbi og mye har du fått med Ble født på tidlig 19'tall har mange minner fra det Hev nå glasset alle mann hedre *(navnet) som best vi kan Hei, hurra for bestemor som vi er gla' i alle mann! Tja... Hva tror du? Kan noe sånt passe til bestemora di? Det passer ihvertfall til min samboers bestemor =)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Wow, flott dikt, kutter ut vers nr to, det passer ikke, hehe. Er også min samboers bestemors bursdag... Men veldig bra! Takk takk!!
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Bare hyggelig =) Jeg får som regel i oppdrag å skrive dikt/sanger når det er noen i slekta som fyller år eller ved andre tilstelninger.. Jeg synes det er vanvittig moro og er vel en liten poet kanskje? =) Fint at du kan bruke diktet da =) (Melodien er bamsefars fødselsdag)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå