Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/388669/offset/11 Var på ultralyd på Jessheim i kveld, en kjempefin opplevelse! Vi fikk kikke på lille tulla vår leeenge! Var der i nesten tre kvarter. Fikk med over 40 bilder og 4-5 filmsnutter. Kjempestas!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Så morro da. Ser ut som om hun har bollekinn på det andre bilde, søtt :-) Vi er veldig i tvil om vi skal reise på 3D. Nå skal det sies at snuppa i magen nekter å vise fremsiden da.... Hun ligger mot ryggen min slik at det er umulig å se ansiktet hennes. Nekter å snu seg også så da føles det litt bortkastet synes jeg!
tine_el Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Så nydlig bilder av lille tulla Jeg har gleda meg såå til 3D. Men ble litt skuffa da jordmora anbefalte meg å vente lenger. Men dine bilder var jo kjempe fine!! Gleder meg virkelig til vår 3D nå! Takk for at du delte de nydlig bildene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå