Gå til innhold

Hva trenger barnet av sko? (1 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han går - og skal begynne i barnehage, så bør vel ha både sko og støvler... Hvor mye kjøpte dere andre? De vokser vel raskt ut av dem også el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler må du jo ha uansett , du må bare se an været. det viktigste er at barnet er varmt og tørt . Og klarer og løfte bena.(lette sko/støvler). hilsen en som jobber i barnehage

Skrevet

Til en 1-åring hadde jeg ikke kjøpt noe annet enn Gore-Tex sko. Støvler og cherrox er som regel alt for tunge å gå med for så små.

Skrevet

Mine gutter har klart seg fint med bare gore-tex til nå i alle fall. A har bare blitt våt en gang, men det var fordi han satt i en søledam. Kommer vel til å kjøpe støvler etterhvert (16.5 mnd).

Skrevet

Ok, takk for tips. Har dere anbefalinger på hvor jeg bør kjøpe gore-tex sko?

Skrevet

Obs sine sko har kommet best ut i test på 3 året (tror jeg) på rad. Husker ikke hvilket merke det var.

Skrevet

Har Ecco til eldste som går i bhg, og han har aldri vært våt på beina.

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

OBS sine sko heter Viking goretex, dem har datteren vår på 1år...veldig gode og ha i bhg:-)

Ellers har hun

-tøfler

-sherrox

.støvler

Skrevet

de hun andre mener som var best i test på obs heter friends.

fåes i sort, rosa og blå

Skrevet

tips anngående sko..barn skal begynne med sko så seint som mulig,må en bruke sko skal de være lave slik at de får utvikklet ommrådet rundt ankelen..fysioterapauten min sa det for en stund siden...men ungen må jo ha varme sko i barnehagen...kjøp støvler med for inni..genialt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...