Gå til innhold

Siste nytt

bøllefrøene

Anbefalte innlegg

var på kontroll igjen i dag, 37-5. Møtte selvfølgelig en ny lege... litt opgitt over det, fikk derfor sagt i fra hvor forvirra jeg blir av en ny mening om gutta hver uke. alt var bra med gutta.. men han mente de var rundt 2500 ( de har sagt 3 kg tidl) jeg sa jeg var veldig sliten nå og lurte på hvor lenge jeg må gå, så lenge gutta har blitt store og det er vanlig å føde i uke 37-38. Etter litt sa han at vi kunne gjøre et forsøk på å sette i gang på fredag...... han sa at det kan hende det funker.. eller ikke. jeg skal derfor komme på fredag klokka ni. skal ligger der til dagen etter.. hvis det ikke har skjedd noe da, skal jeg komme igjen på mandag. ville ikke prøve mer pga at det er helg.. trenger jo mange folk!! han sa at det alltid er bedre om det sker naturlig men at det også er gjort mye forskning på at uke 38 er den beste uken for tvillinger å kommer ( hm lurer på hva han mente med det)

Jeg er sinnsykt spent.. tenk om det funker og gutta kommer på lørdag f.eks.. gruer meg også..

Håper virkelig at det kommer til å funke på fredag.....trodde forresten det ble gjort med piller jeg.. men neida var en slags væske de setter inn,

jippi gleder meg altså.........

Fortsetter under...

Hei!

Vedrørende forskning på at uke 38 er best, så gir de på SØF beskjed om at tvillinger som regel ikke vokser mer etter uke 38 og at de derfor har det bedre utenfor magen enn inni.

Lykke til på fredag:-))) Krangler med sykehuset om min termindato (UL vs menstermin), men skal be på mine knær igjen i morgen for til helgen er jeg 38 fullgåtte etter menstermin og jeg vet at denne stemmer så jeg håper på igangsettelse til uke.

Gleder meg sånn til å hilse på babyene mine:-)

Annonse

*sniker*

Så spennende!! *hyper*

Håper det gjør susen og at de kommer på fredag. (ja, jeg vet du ikke er enig..) Men kommer de fredag blir jeg 50 kr rikere!!! Passer supert med babybesøk på lørdag assa ;-)

Vi heier dere i mål, fra sidelinjen!! Om A trenger noen beroligende ord eller noe så bare rop ut ;-)

Snart blir dere mamma og pappa vennen *rørt*

Klem C

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...