elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jeg får virkelig ikke til å helle oppi kaffe uten at det blir søl. Lurer på om det er en teknikk eller noe som jeg ikke forstår. Bruker da skrulokket på. Dritt! kanna var jo dyr, men blir jo bare stående siden det blir så mye søl:o(
Dronningen! Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har og er veldig fornøyd. Jeg bruker bare den tette korken om kaffen skal stå litt, men er det den som lekker? Eller er det den med pinnen på?
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har, og bruker vippelokket. Og det også blir det mye søl av.... Man må helle veldig forsiktig og sakte, så går det. Men må jo si at jeg synes ikke den var verdt prisen.....
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 bruker den tette korken. Og den skrur jeg litt på når jeg skal helle oppi. Den pinnegreie skjønner jeg hvertfall lite av.. Skal ha forening kl 2000 og tenkte på å bruke kanna, men ingen vits i hvis det bare blir gris. Og det er ikke bare jeg som søler altså
Dronningen! Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Hell forsiktig ja... Du kan ikke helle som fra andre kanner.
høstbarn:) Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Ja jeg har den, ja den søler, ja det er dumt...... Men den er fin da:)
ToPrinsesser<3 Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Vi har et par sånne på jobb, bruker kun den "vippepinnen", men tar den ut når vi heller kaffe oppi, og jeg har aldri hatt problemer med å søle. Bare helle litt forsiktig.
prekæs Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Du har ikke tilfeldigvis en steltonkanne i en eller annen sterk farge som ser ut som en sylinder? Jeg kjøpte meg en slik før jul engang, og den sølte noe forferdelig. Jeg ga meg ikke og fikk en tilgodelapp. De innrømmet ikke at det var kannen som var feildesignet, men ga meg en tilgodelapp likevel. Stå på og gi deg ikke.
prekæs Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Jeg hadde også en vippegreie som kunne brukes, men sa at den kunne ikke jeg bruke fordi jeg hadde en liten jeg var redd skulle skolde seg. Og da fant de løsningen. En kork som lager søl.
dansejentes mamma Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har. Har aldri søla, uten helt på slutten når du holder kanna nesten opp ned og korken detter ut. Jeg bruker bare vippepinnen, men kanna står ikke slik at mini får tak i den. Den skrukorken har eg aldri prøvd. Virkelig ingenting i veien med designen.
Carnivale Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 Vi har, og bruker bare lokket med pinnen. Den søler ikke her ihvertfall, med mindre du nesten snur den på hodte for å få ut siste slant, da detter jo lokket ut..
prekæs Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Mener vel også at det ikke bør være en vitenskap på hvordan man heller ut av en termos. "du må helle forsiktig og bruke en spesiell tut "osv. Alle normale termoser skrur man opp og heller uten søl. Enkelt og greit. Og kjøper jeg en termos til 500,- som jeg betalte forventer jeg å kunne bruke den til daglig ståendes på stuebordet og ikke bli anbefalt og bruke den etter at ungen hadde lagt seg, slik jeg ble.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå